ładowanie danych...
ZALOGUJ
ładowanie danych...
ULUBIONE
brak pozycji
0,00 zł
ładowanie danych...
brak pozycji
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ważny od 01.06.2020 r.
Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski
ul. Prądnicka 77
31-202 Kraków
Sklep internetowy
www.skrzat.com.pl
tel. 12 418 41 98
e-mail: sklep@skrzat.com.pl
1. SŁOWNICZEK
Wydawnictwo – Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski z siedzibą przy ul. Prądnickiej 77 w Krakowie, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej CEIDG, NIP: 677-001-01-44, REGON: 350329476.
Strona – strona internetowa działająca pod adresem: https://www.skrzat.com.pl
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Wydawnictwo, działający na Stronie, sprzedający Produkty za pośrednictwem internetu.
Produkt – asortyment opisany na Stronie, oferowany do sprzedaży przez Wydawnictwo.
Klient – Osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca czynności prawnej (zakupów w Sklepie), w tym zawarcia umowy sprzedaży na odległość, w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – indywidualny profil Klienta zarejestrowanego w Sklepie. Utworzenie profilu jest możliwe przy dokonywaniu pierwszych zakupów w Sklepie. Przy kolejnych zakupach można posługiwać się loginem (e-mailem) i hasłem podanym podczas rejestracji w trakcie pierwszych zakupów.
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy.
Adres dostawy – adres, pod którym Klient będzie mógł odebrać przesyłkę.
2. WARUNKI TECHNICZNE
Spełnianie warunków technicznych dla urządzeń elektronicznych jest niezbędne do współpracy ze Sklepem.
- rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub wyższa,
- głębia kolorów: 32 bity lub wyższa,
- przeglądarki: Internet Explorer 8 lub wyższy, Google Chrome, FireFox, Opera, Safari,
- włączona obsługa cookies,
- włączona obsługa Javascript.
3. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową Produktów.
- Zamówienia od Klientów przyjmowane są całą dobę, 365 dni w roku.
- Informacje o Produkcie zawarte w sklepie nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Ustawy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 roku, są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta – z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia – stanowi, do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail.
- Specyfikacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności Produktów.
- W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
- wyboru zamawianych Produktów,
- wyboru sposobu dostawy spośród dostępnych oraz podać adres dostawy i adres, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
- wyboru sposobu płatności spośród dostępnych w Sklepie.
- Każde złożone przez Klienta zamówienie Sklep potwierdza e-mailem z informacją o jego przyjęciu. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony Sklepu w ciągu dwóch dni roboczych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
e-mail: sklep@skrzat.com.pl
telefon/fax: 12 418 41 98. - Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. Klient jest zobowiązany do potwierdzenia zamówienia poprzez kliknięcie we wskazany link w otrzymanej ze Sklepu wiadomości e-mail lub wysłania oddzielnego e-maila z potwierdzeniem chęci zakupu. Możliwe jest również potwierdzenie telefoniczne. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia Sklep go nie realizuje.
- Przed przyjęciem zamówienia Sklep może skontaktować się z Klientem np. w przypadku wątpliwości lub konieczności doprecyzowania zamówienia lub ewentualnych braków Produktów. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do poprawności lub zgodności podanych przez Klienta danych, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po po wpłynięciu należności za zamówienie na konto Sklepu (nie dotyczy płatności za pobraniem oraz płatności gotówką przy odbiorze osobistym). Realizacja zamówienia trwa średnio 1-4 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia i zaksięgowania wpłaty. W przypadku trudności z realizacją Klient zostanie o tym poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Sklepu.
- W przypadku dostawy kurierskiej Sklep na wniosek Klienta podaje mailowo nr listu przewozowego paczki, który umożliwia śledzenie przesyłki.
- Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest tylko telefonicznie pod numerem: 12 418 41 98.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w chwili nieodebrania przez klienta zamówionych produktów, czyli jeżeli kupujący nie wywiąże się ze swojej części zobowiązań w wyznaczonym terminie. W momencie gdy przesyłka z zamówionymi, nieodebranymi przez Klienta produktami wróci do Sklepu, umowa zawarta na odległość ulega rozwiązaniu.
- Zgłaszane zmiany będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta. Modyfikacje dotyczące: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu należności oraz wszelkie modyfikacje dokonywane przez Klienta będą przyjmowane tylko poprzez pocztę elektroniczną, na adres e-mail: sklep@skrzat.com.pl
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu.
- Wydawca może oferować Produkty posiadające wady, po cenach niższych niż Produkty wolne od wad. Produkty wadliwe są oznaczone jako uszkodzone.
4. ZASADY PŁATNOŚCI I CENY PRODUKTÓW
- Wszystkie ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, ceny Produktów nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych ani informacji dotyczących kosztów dostawy.
- Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
- Wydawca ma prawo odwoływania akcji promocyjnych Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Do każdego zamówienia wysyłkowego doliczane są koszty przesyłki.
- Dostawa towaru odbywa się w określony w zamówieniu sposób.
- Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy na terenie kraju dostępna jest na Stronie.
- W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy każdorazowo o kontakt z obsługą Sklepu w celu ustalenia dokładnego kosztu przesyłki (do przesyłki doliczane są także wszystkie opłaty celne zgodnie z obowiązującymi przepisami).
- Księgarnia oferuje cztery formy płatności:
- przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sklepu,
- przez serwis www.payu.pl,
- za pobraniem (za zaliczeniem pocztowym) – nie dotyczy zamówień poza terytorium Polski,
- gotówką przy odbiorze osobistym w księgarniach firmowych Wydawnictwa. Przy odbiorze osobistym nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
- Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub faktura VAT. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę, jest zobowiązany wybrać tę opcję w chwili składania zamówienia. Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na firmę, Klient zobowiązany jest podać pełne dane firmy (nazwę, adres oraz NIP). Dokonując zakupu w Sklepie, Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury bez podpisu.
5. ZWROTY
- Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumenta Klient w rozumieniu art 22[1] Kodeksu cywilnego może zrezygnować z towaru zakupionego w Sklepie w formie wysyłkowej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony produkt nie był używany, kopiowany i nie został w żaden sposób uszkodzony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Wszystkie Produkty, które mają dodatkowe opakowania, muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
- W przypadku zwrotu Klient zobowiązany jest przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy: sklep@skrzat.com.pl oraz odesłać Produkt do Sklepu na adres: ul. Myśliwska 68, 30-718 Kraków. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
- W przypadku zwrotu Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego koszty płatności, w tym koszty dostarczenia do niego Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób oferowany przez Sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany przez Klienta o jego decyzji dotyczącej zwrotu. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient i Sklep wspólnie ustalili inne rozwiązanie i zgodzili się na nie.
- W przypadku zwrotu Klient powinien odesłać lub przekazać Produkt do Sklepu na adres: ul. Myśliwska 68, 30-718 Kraków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o zwrocie. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Produkt przed upływem 14 dni. Do zwracanego Produktu należy dołączyć paragon lub fakturę.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Klient powinien dostarczyć Produkt w ten sposób, by nie został on zniszczony.
- Klient, który nabył Produkt na dane swojej działalności gospodarczej (z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą – przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), nie ma możliwości zwrotu zakupionego Produktu. W świetle prawa nie jest konsumentem, lecz przedsiębiorcą.
- Osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która nabyła Produkt na dane swojej działalności gospodarczej, może zrezygnować z towaru zakupionego w Sklepie w formie wysyłkowej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, na takich samych zasadach jak Klient indywidualny pod warunkiem, że zakupiony towar nie jest związany z przedmiotem działalności wskazanym w CEIDG, czyli zawarta umowa sprzedaży w sklepie internetowym nie ma dla niego charakteru zawodowego.
............................................
............................................
(nazwa i adres sprzedającego)
Ja ............................. (imię, nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ............................. (nazwy kupionych przedmiotów).
Data zawarcia umowy: ........................ (data), data odbioru przedmiotów: ........................ (data).
Imię i nazwisko: ............................. (imię i nazwisko kupującego)
Adres: ............................. (adres kupującego)
Data: ............................. (data odstąpienia od umowy)
Podpis: ............................. (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)
Wzór odstąpienia od umowy dla osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
............................................
............................................
(nazwa i adres sprzedającego)
Ja ............................. (imię, nazwisko kupującego), prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ................................................(pełna nazwa), …........................... (NIP) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: .................................... (nazwy kupionych przedmiotów).
Jednocześnie oświadczam, że zawarta przeze mnie umowa sprzedaży na odległość nie ma dla mnie charakteru zawodowego a zakupiony towar nie jest związany z przedmiotem działalności wskazanym w CEIDG.
Data zawarcia umowy: ........................ (data), data odbioru przedmiotów: ........................ (data).
Imię i nazwisko: ............................. (imię i nazwisko kupującego)
Adres: ............................. (adres kupującego)
Data: ............................. (data odstąpienia od umowy)
Podpis: ............................. (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)
6. REKLAMACJE
- Sklep zobowiązany jest do wydania Produktu bez wad. Nie jest wadą ubytek lub uszkodzenie Produktu, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu. Produkty posiadające ubytki lub uszkodzenia, sprzedawane po cenach niższych, oznaczono jako uszkodzone.
- W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klientowi w rozumieniu art 22[1] Kodeksu cywilnego przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji. Klient zobowiązany jest odesłać Produkt wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą, opisem przyczyn reklamacji i treścią żądania. Reklamacja może zostać także przesłana na pocztę elektroniczną – na adres e-mail: sklep@skrzat.com.pl
- W ramach reklamacji Klient może żądać usunięcia wady Produktu, wymiany Produktu na wolny od wad, obniżenia ceny Produktu albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
- W przypadku uznania reklamacji Produkt zostanie niezwłocznie wymieniony na pełnowartościowy lub wada zostanie usunięta. Jeśli wymiana Produktu na wolny od wad albo usunięcie wady okażą się niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu) albo wymagałoby to nadmiernych kosztów, Sklep zwróci Klientowi pieniądze lub obniży cenę według wyboru Klienta.
- W przypadku reklamacji koszty odesłania wadliwego Produktu przez Klienta do Sklepu ponosi Sklep. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów dotyczących przesyłki. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania. O rozstrzygnięciu reklamacji Sklep poinformuje Klienta pocztą elektroniczną – na adres e-mail, z którego nadesłana została reklamacja, bądź listownie.
7. ZWROT PIENIĘDZY
- Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni. Zwrot pieniędzy wynikający z odstąpienia od umowy lub reklamacji zostanie dokonany w taki sam sposób, w jaki zapłaty dokonał Klient, tj.:
- jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty,
- jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line (przez serwis www.payu.pl) – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
- w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym – zwrot pieniędzy zostanie dokonany przelewem bankowym,
- w przypadku gdy zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność, jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji kwota zostanie przekazana na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
- W każdym przypadku powstania nadpłaty (tj. np. kwota za przesyłkę, jaką Klient przelał na konto Sklepu, pomimo przysługującej mu darmowej wysyłki po przekroczeniu pewnego progu) Klient może otrzymać zwrot. Zwrot na konto bankowe nastąpi po otrzymaniu przez Sklep maila, wysłanego z adresu Klienta znajdującego się w bazie danych sklepu internetowego, zawierającego dyspozycję zwrotu pieniędzy pochodzących z nadpłaty.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu w przypadku wystąpienia wątpliwości co do tożsamości Klienta.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
8. KONTO
- W przypadku rezygnacji z Konta Wydawnictwo usunie Konto oraz wszystkie dane i informacje zgromadzone na tym Koncie.
- Wydawnictwo może usunąć Konto Klienta, jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że Konto jest wykorzystywane w celach niezgodnych z prawem. Przed usunięciem Konta Klient otrzyma informację na adres e-mail o planowanym usunięciu Konta. Klient może wnieść sprzeciw, podając jednocześnie uzasadnienie. Konto zostanie usunięte najwcześniej w terminie 30 dni od chwili przesłania Klientowi informacji, z tym jednak zastrzeżeniem, że Konto może zostać usunięte lub zablokowane w każdym czasie, jeżeli na Wydawnictwo zostanie nałożony taki obowiązek na podstawie prawomocnych lub natychmiast wykonalnych nakazów, wydanych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA – DANE OSOBOWE
- W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. Klientowi przysługują określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przez Wydawnictwo.
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski z siedzibą przy ul. Prądnickiej 77, 31-202 Kraków.
- W sprawie danych osobowych Klient może skontaktować się z Wydawnictwem pod numerem telefonu: 12 414 28 51 lub pod adresem e-mail: rodo@skrzat.com.pl
- Wydawnictwo może przetwarzać dane osobowe Klienta w następujących celach:
- realizacji zamówienia,
- wysyłki newslettera,
- przygotowania i wysyłki zamówionego Produktu,
- korespondencji z Klientem drogą mailową, pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem firm kurierskich,
- wystawienia rachunków, faktur i innych dokumentów,
- rozpatrywania reklamacji.
- W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej dane osobowe Klienta mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych Klienta mogą być:
- Biuro Rachunkowe współpracujące z Wydawnictwem,
- Poczta Polska, firmy kurierskie,
- inne podmioty uprawnione do odbioru danych, w tym państwa trzecie, nienależące do UE, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
- Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Wydawnictwo w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących archiwizacji oraz każdej odrębnej umowy z Klientem, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji oraz w każdej odrębnej umowie, tj.:
- w zakresie realizacji celów wskazanych powyżej, przez okres do czasu zakończenia ich realizacji, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganych przez przepisy prawa lub do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
- w zakresie obowiązków prawnych ciążących na Wydawnictwie w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej i realizacją celów wskazanych powyżej, przez okres do czasu wypełnienia tych obowiązków przez Wydawnictwo;
- w zakresie marketingu i promocji produktów i usług oferowanych przez Wydawnictwo, przez okres do czasu realizacji celów wskazanych powyżej;
- w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych.
- Informacje handlowe dotyczące Wydawnictwa będą przesyłane w formie newslettera wyłącznie tym Klientom, którzy zamówią przesyłanie newslettera. Klient, który zamówił newsletter, może w każdej chwili zrezygnować z jego otrzymywania poprzez: wysłanie wiadomości e-mail na adres: wspolpraca@skrzat.com.pl z prośbą o usunięcie z listy subskrybentów lub zmianę w ustawieniach Konta.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przez Wydawnictwo Klientowi przysługuje prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO, z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązane jest Wydawnictwo;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
- usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO, przetwarzanych na podstawie zgody Klienta; w pozostałych przypadkach, w których Wydawnictwo przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji oraz każdej odrębnej umowy z Klientem do czasu zakończenia jej realizacji;
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, na podstawie art. 21 RODO, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Wydawnictwo posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Wydawnictwo danych osobowych Klienta narusza przepisy RODO, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- W zakresie, w jakim przetwarzanie danych Klienta następuje w celu zawarcia umowy i realizacji celów wskazanych powyżej, podanie przez Klienta danych jest warunkiem ich realizacji. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy przez Wydawnictwo.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Wydawnictwem.
- Towary prezentowane na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na Stronie nie oznacza, że Produkty są dostępne w magazynie Sklepu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki, wynikające z podania przez Klienta błędnych danych (w tym m.in. adresu wysyłki)
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do Konta.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2020 r.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie, m.in. wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na postanowienia Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty opublikowania ich na Stronie. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.