Serwis używa cookies. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
 

14,90 zł
7,40 zł
OK
Newsletter





PayU - Bezpieczne patnoci internetowe
Nowości  
   Zapowiedzi  
   Bestsellery  
   Promocje  
   Wydarzenia  
     
   Koszyk
 
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ważny od 25 grudnia 2014 r.
Księgarnia internetowa skrzat.com.pl działająca pod adresem https://www.skrzat.com.pl prowadzona jest przez Księgarnię Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski, z siedzibą przy ul. Prądnickiej 77, 31-202 Kraków, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice pod numerem KRS 3417/2004, NIP 677-001-01-44 REGON 350329476.

Kontakt ze Sklepem:
za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@skrzat.com.pl;
telefonicznie: 124184198;
pisemnie na adres: ul. Prądnicka 77, 31-202 Kraków.

  • Księgarnia internetowa działająca pod adresem skrzat.com.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową książek. Nasza księgarnia internetowa jest otwarta przez całą dobę, 365 dni w roku i dlatego można składać w niej zamówienia o każdej porze. Realizacja zleceń wysyłkowych następuje jednak wyłącznie w dni robocze (wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeśli zamówione produkty nie znajdują się na półkach Księgarni, kompletowanie zamówienia może trwać do 3 dni roboczych.
  • Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Księgarni bądź wprowadzania w nich zmian.
  • Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta - z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia - stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail.

    Specyfikacja o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

    Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów u dostawców Sklepu.
  • W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
    • wyboru zamawianych towarów lub usług,
    • wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
    • wyboru sposobu płatności spośród dostępnych w Sklepie.
  • Do każdego zamówienia wysyłkowego doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w określony w zamówieniu sposób. Zryczałtowany koszt przesyłek kurierem i Pocztą Polską na terenie kraju dla klientów indywidualnych podajemy poniżej:

    Koszty wysyłki uzależnione są od wartości zamówienia – im wyższa kwota zamówienia, tym niższe koszty wysyłki:

    Koszty wysyłki w sytuacji przedpłaty (wysyłanego na terytorium Polski):
    • zamówienia powyżej 89 zł – wysyłka gratis,
    • zamówienia powyżej 50 zł – koszt wysyłki 10 zł pocztą polską, 7 zł kurierem
    • zamówienia poniżej 50 zł – koszt wysyłki 7 zł pocztą polską, 10 zł kurierem

    Koszty wysyłki w przypadku płatności za pobraniem (wysyłanego na terytorium Polski):

    • do kosztów wysyłki doliczany jest dodatkowy koszt 3 zł.
    • przy zamówieniu powyżej 89 zł płatność za pobraniem można wybrać bez ponoszenia kosztów.

    Koszty wysyłki w przypadku zamówienia wysyłanego poza terytorium Polski:

    • W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy każdorazowo o kontakt z obsługą sklepu internetowego w celu ustalenia dokładnego kosztu przesyłki

    • Podawany adres zamówienia musi być adresem, pod którym będą Państwo mogli odebrać przesyłkę.
    • O wysłaniu zamówienia zawsze informujemy mailowo.
    • W przypadku dostawy kurierskiej podajemy mailowo także nr listu przewozowego paczki, który ułatwia śledzenie paczki pozostającej w rękach firmy kurierskiej, z której korzystamy (DPD).
    • Jeżeli paczka kurierska nie dotrze do Państwa w dzień lub dwa po jej nadaniu, prosimy o pilny kontakt - spróbujemy pomóc umówić się z kurierem na jej odbiór.
    • Przy odbiorze osobistym (w krakowskich księgarniach Skrzata) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
  • Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
  • Księgarnia zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. W tym celu poprosimy o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie we wskazany link w otrzymanej z Księgarni wiadomości e-mail lub oddzielny mail z potwierdzeniem chęci zakupu. Możliwe jest również potwierdzenie telefoniczne. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia Księgarnia nie realizuje zamówienia.
  • W przypadku braku potwierdzenia ze strony Księgarni w ciągu dwóch dni roboczych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
    e-mail: sklep@skrzat.com.pl
    telefon/fax: 12 418 41 98
  • Zamówienie zostanie skompletowane i nadane przez nas w ciągu średnio 1-3 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia. W przypadku trudności z realizacją klient zostanie o tym poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Księgarni.
  • Księgarnia oferuje cztery formy płatności:
    • przelewem (przedpłata): jako potwierdzenie złożenia zamówienia Klient otrzymuje automatycznie e-mail z prośbą o dokonanie przelewu, a w nim wszystkie potrzebne dane (nr konta oraz kwotę do przelewu). Przesyłka zostanie wysłana, gdy pieniądze wpłyną na konto Księgarni – zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu. Dane do przelewu: PKO IV O/KRAKÓW 45 1020 2906 0000 1202 0334 7721
    • przez serwis www.payu.pl: w momencie złożenia zamówienia Klient będzie mógł przejść do serwisu www.payu.pl i dokonać płatności
    • za pobraniem (za zaliczeniem pocztowym) - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi, kurierowi lub w urzędzie pocztowym
    • gotówką - przy odbiorze osobistym w księgarniach firmowych.
  • Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub faktura VAT. Jeśli faktura ma zostać wystawiona na firmę, należy podać nazwę, dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu w Księgarni, Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury bez podpisu. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
  • Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: 12 418 41 98. Anulować można tylko te zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane.
  • Aby ułatwić obsługę stałych Klientów, wprowadziliśmy ich opcjonalną rejestrację. Jest ona możliwa przy dokonywaniu pierwszych zakupów w naszym sklepie. Przy kolejnych zakupach można posługiwać się loginem (e-mailem) i hasłem podanym podczas rejestracji w trakcie pierwszych zakupów.
  • Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumenta klient może zrezygnować z towaru zakupionego w Księgarni w formie wysyłkowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony produkt nie był używany, kopiowany i nie został w żaden sposób uszkodzony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Księgarnia gwarantuje zwrot wartości produktu oraz wartość kosztów wysyłki . Klient płaci tylko za odesłanie towaru. Płyty CD, płyty DVD, kasety MC muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
  • W przypadku reklamacji prosimy o uprzedni PISEMNY kontakt z Księgarnią, a po uzgodnieniu - o odesłanie wadliwego towaru do Księgarni. Księgarnia rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni od jej otrzymania. Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Księgarnia zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Księgarni towary do wyboru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który ma wady techniczne.
  • Zgodnie z Art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych www.skrzat.com.pl wyłącznie w celach realizacji zamówień. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.
Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta - z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia - stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. Specyfikacja o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów u dostawców Sklepu.
Reklamacje
  • Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

    W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
    W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:
    ul. Prądnicka 77, 31-202 Kraków.
  • Punkt pierwszy nie dotyczy towarów, które w momencie kupna były przecenione z powodu wad. W czasie zamówienia takie pozycje mają w nazwie słowo "(uszkodzone)" i klient wybierając je godzi się ze stanem faktycznym danego towaru.
  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@skrzat.com.pl, lub w formie pisemnej na adres: ul. Prądnicka 77, 31-202 Kraków.
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
  • Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z opisaną procedurą.

Prawo odstąpienia od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej w księgarni internetowej www.skrzat.com.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@skrzat.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: ul. Prądnicka 77, 31-202 Kraków.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

(adres sprzedającego)

Ja (imię, nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (nazwy kupionych przedmiotów).

Data zawarcia umowy to (data), data odbioru przedmiotów (data).
Imię i nazwisko: (imię i nazwisko kupującego)
Adres: (adres kupującego)
Data: (data odstąpienia od umowy)
Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)

  • Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    • w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni zgodnie z zasadami opisanymi w części Zwrot należności Klientom.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
Zwrot należności Klientom
  • Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
  • Jeżeli Klient dokonał płatności:

    kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty).

    W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto Klienta w Sklepie o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta. Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem formularza kontaktu na stronach Pomocy po uprzednim zalogowaniu się na koncie Klienta albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza o którym mowa w pkt VII ust.1 w części obejmującej numer rachunku bankowego.

    Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
INNE
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:
https://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Twoje konto
Zaloguj
Kategorie wiekowe
OK










 
Wydarzenia | Nowości | Bestsellery | Promocje | Zapowiedzi | Partnerzy | O nas | Kontakt | Regulaminy | Koszyk