Serwis używa cookies. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
 

15,90 zł
7,90 zł
OK
Newsletter





PayU - Bezpieczne patnoci internetowe
Nowości  
   Zapowiedzi  
   Bestsellery  
   Promocje  
   Wydarzenia  
     
   Koszyk
 
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
  • Księgarnia internetowa działająca pod adresem skrzat.com.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową książek. Nasza księgarnia internetowa jest otwarta przez całą dobę, 365 dni w roku i dlatego można składać w niej zamówienia o każdej porze. Realizacja zleceń wysyłkowych następuje jednak wyłącznie w dni robocze. Jeśli zamówione produkty nie znajdują się na półkach Księgarni, kompletowanie zamówienia może trwać do 3 dni roboczych.
  • Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Księgarni bądź wprowadzania w nich zmian.
  • Do każdego zamówienia wysyłkowego doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w określony w zamówieniu sposób. Zryczałtowany koszt przesyłek kurierem i Pocztą Polską na terenie kraju dla klientów indywidualnych podajemy poniżej:
    Koszty wysyłki uzależnione są od wartości zamówienia – im wyższa kwota zamówienia, tym niższe koszty wysyłki:
    Koszty wysyłki w sytuacji przedpłaty:
    • zamówienia powyżej 89 zł – wysyłka gratis,
    • zamówienia powyżej 50 zł – koszt wysyłki 10 zł pocztą polską, 7 zł kurierem
    • zamówienia poniżej 50 zł – koszt wysyłki 7 zł pocztą polską, 10 zł kurierem
      Koszty wysyłki w przypadku płatności za pobraniem:
      • do kosztów wysyłki doliczany jest dodatkowy koszt 3 zł.
      • przy zamówieniu powyżej 89 zł płatność za pobraniem można wybrać bez ponoszenia kosztów.

    • W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy każdorazowo o kontakt z obsługą sklepu internetowego w celu ustalenia dokładnego kosztu przesyłki
    • Podawany adres zamówienia musi być adresem, pod którym będą Państwo mogli odebrać przesyłkę. O wysłaniu zamówienia zawsze informujemy mailowo.
    • W przypadku dostawy kurierskiej podajemy mailowo także nr listu przewozowego paczki, który ułatwia śledzenie paczki pozostającej w rękach firmy kurierskiej, z której korzystamy (DPD).
    • Jeżeli paczka kurierska nie dotrze do Państwa w dzień lub dwa po jej nadaniu, prosimy o pilny kontakt - spróbujemy pomóc umówić się z kurierem na jej odbiór.
    • Przy odbiorze osobistym (w krakowskich księgarniach Skrzata) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

  • Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
  • Księgarnia zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. W tym celu poprosimy o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie we wskazany link w otrzymanej z Księgarni wiadomości e-mail lub oddzielny mail z potwierdzeniem chęci zakupu. Możliwe jest również potwierdzenie telefoniczne. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia Księgarnia nie realizuje zamówienia.
  • W przypadku braku potwierdzenia ze strony Księgarni w ciągu dwóch dni roboczych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
    e-mail: sklep@skrzat.com.pl
    telefon: 12 414 28 51 wew. 225
  • Zamówienie zostanie skompletowane i nadane przez nas w ciągu średnio 1-3 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia. W przypadku trudności z realizacją klient zostanie o tym poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Księgarni.
  • Księgarnia oferuje cztery formy płatności:
    • przelewem (przedpłata): jako potwierdzenie złożenia zamówienia Klient otrzymuje automatycznie e-mail z prośbą o dokonanie przelewu, a w nim wszystkie potrzebne dane (nr konta oraz kwotę do przelewu). Przesyłka zostanie wysłana, gdy pieniądze wpłyną na konto Księgarni – zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu. Dane do przelewu: PKO IV O/KRAKÓW 45 1020 2906 0000 1202 0334 7721
    • przez serwis www.platnosci.pl: w momencie złożenia zamówienia Klient będzie mógł przejść do serwisu www.platnosci.pl i dokonać płatności
    • za pobraniem (za zaliczeniem pocztowym) - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi, kurierowi lub w urzędzie pocztowym
    • gotówką - przy odbiorze osobistym w księgarniach firmowych.
  • Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub faktura VAT. Jeśli faktura ma zostać wystawiona na firmę, należy podać nazwę, dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu w Księgarni, Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury bez podpisu. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
  • Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: 12 414 28 51 wew. 225. Anulować można tylko te zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane.
  • Aby ułatwić obsługę stałych Klientów, wprowadziliśmy ich opcjonalną rejestrację. Jest ona możliwa przy dokonywaniu pierwszych zakupów w naszym sklepie. Przy kolejnych zakupach można posługiwać się loginem (e-mailem) i hasłem podanym podczas rejestracji w trakcie pierwszych zakupów.
  • Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002 r. o ochronie praw konsumenta klient może zrezygnować z towaru zakupionego w Księgarni w formie wysyłkowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony produkt nie był używany, kopiowany i nie został w żaden sposób uszkodzony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Księgarnia gwarantuje zwrot wartości produktu. Klient płaci tylko za odesłanie towaru. Płyty CD, płyty DVD, kasety MC muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
  • W przypadku reklamacji prosimy o uprzedni PISEMNY kontakt z Księgarnią, a po uzgodnieniu - o odesłanie wadliwego towaru do Księgarni. Księgarnia rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni od jej otrzymania. Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Księgarnia zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Księgarni towary do wyboru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który ma wady techniczne.
  • Zgodnie z Art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych www.skrzat.com.pl wyłącznie w celach realizacji zamówień. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

Twoje konto
Zaloguj
Kategorie wiekowe
OK










 
Wydarzenia | Nowości | Bestsellery | Promocje | Zapowiedzi | Partnerzy | O nas | Kontakt | Regulaminy | Koszyk